Senaste nytt

Jag antar att du som läser min blogg redan vet om att jag nyligen fått en ny medlem i min lilla familj. Den lilla knubbiga Tyra kom till världen den femtonde oktober, en månad tidigare än beräknat. Hon vägde 4290 gram och var 50cm lång. Sedan vi kom hem från BB har inte livet varit sig likt, det har varit kaos och stress och massor att göra konstant. Inte heller blir det mindre stressigt av att vi på söndag ska flytta till en ny lägenhet. Vi får se hur det går, önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Lycka till! :)

2012-10-24 @ 00:45:54
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: din älskling

Vår fina lilla Tyra!:)
De kommer gå bra med flytten, vi klarar de! Du är jätteduktig som tar hand om allt jag just nu inte klarar av!!
Älskar dig <3

2012-10-24 @ 11:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0